Het begin van een nieuw jaar.....
zorgt altijd voor veel werk. De eerste drie maanden van het jaar moeten de rijtuigen en de locomotieven de jaarlijkse inspecties ondergaan. Daarnaast staan er ook een paar zwaardere inspectie op de rol.
Hiervoor moet natuurlijk de nodige mankracht vrij gemaakt worden, die niet aan de 23 023 kan werken.
Dit wil niet zeggen dat er niet voortgang gemaakt wordt, maar helaas minder.
Ook is de revisie nu in een fase beland waarbij veel tijd gaat zitten in de details, van oude smeerleidingen schoonmaken en monteren, het beugelen van de leidingen enz..
The first three month of the year is a busy time for us because we need the perform yearly inspections on our rolling stock. Plus this year extra more stringent inspections.
This does not mean we did not make progress on the 23 023, we are now in a phase were some detailing cost a lot of time. Cleaning/installing lubricationpiping incl. the clampstakes time. ALso we need to instal a brand new waterpipe running from the front to the rear in order to allow us the pump water from our new water carrying carriage to the tender.
Wie üblich müssen wir die erste drei Monaten viel Zeit stecken in die jährlich Fristarbeiten an unsere Wagen und Lokomotiven.
Natürlich haben noch vortgang gemacht, nur weniger als gewollt. Schmierleitungen saubermacken und dann installieren inkl. bügelen kostte Zeit.
Auch muss eine neue Wasserleitung montiert worden vom vordere Pufferbalk nach hinten. Durch diese Leitung ist es möglich Wasser vom wasserwagen zum tender zu pumpen.

Een voor een beginnen ze vorm aan te nemen. Volgende stap is het isoleren van de leidingen.

deshalb werden, z.B. die Saug- und Pressleitungen der Pump und Strahlpumpe erneuert.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten