dinsdag 6 december 2016

Weer een stapje verder...

met het opbouwen van het lokdeel.
Allereerst is het bovendeel van het machinistenhuis naar binnengehaald om schoongemaakt en geverfd te worden. Ook moeten er wat zaken gemonteerd worden, zoals de antenne voor de GSM-R installatie.
Tevens is het machinistenhuis op de lok beroofd van de kasten, deze waren van een handig formaat. we konden er b.v. niet de installatiekast van de PZB-installatie in kwijt.
Remblokken plaatsen is ook zo'n leuk karweitje, als je niet oppast zitten je vingers klem en dan moet er een "kusje erop"😀
Om  iets makkelijker het machinistenhuis in te kunnen is alvast de trap aan stokerszijde opgehangen.

Ook is verdergegaan met het reviseren van b.v. de injecteur en andere onderdelen, die over niet al te lang nodig zijn.

MAAR de belangrijkste voortgang is natuurlijk het plaatsen van de nieuwe fabrieksplaten.




We moved forward again, little step by step.
We moved the upperhalf of the cab inside to clean it and paint it.
The lockers in the cab were removed because we cann't fit the PZB (German ATWS) in it. We need to build new ones.
And to make entering the cab slightly easier we installed the stairs on stokersside.
Other jobs were installing the brakeblocks, AND the new builders-plates.




Wir haben wieder kleine Schritten forwärts gemacht.
Das obere Teil vom Führerhaus ist im Schuppen geholt um sauber gemacht zuwerden, sodass man z.B die GSM-R antenne instalieren kann.
Die alte Schranken im führerhaus sind demontiert weil die PZB-Anlage zu gross ist für die Schranken.

Neue Bremsblöcken UND, sehr wichtig, neue Fabriksschilder.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten